Drenaż limfatyczny, BTL Lymphastim

Drenaż limfatyczny - masaż uciskowy usprawnia krążenie limfy. Jest jedną z najskuteczniejszych metod leczenia obrzęków kończyn. W nowoczesnej medycynie estetycznej drenaż limfatyczny stał się niezbędnym elementem wspierającym zabiegi odchudzania i redukcji cellulitu. Jest techniką masażu, której zadaniem jest poprawa metabolizmu, pobudzenie układu limfatycznego przyspieszającego proces oczyszczania organizmu z toksyn. Oznacza to, że drenaż limfatyczny ( presoterapia ) wspomaga transfer tłuszczu uwolnionego podczas zabiegów odchudzających, modelujących sylwetkę, tj. MedShape, fala akustyczna RPW Intelect, krioodchudzanie/ kriolipoliza, za pośrednictwem naczyń limfatycznych do wątroby. Drenaż limfatyczny, to idealny masaż stosowany w leczeniu tzw. zespołu „ciężkich nóg”, niezbędny dla kobiet chodzących na wysokich obcasach, pań wykonujących pracę w pozycji stojącej. Docelowo zapobiega żylakom.

Jak wygląda zabieg?

zdj54Pacjent ubierany jest w podzielony na komory kombinezon, urządzenie ( BTL Lymphastim ) wykonuje drenaż poprzez ucisk poszczególnych komór wypełnianych powietrzem na ciało. Sekwencyjny ucisk odbywa się w kierunku odpowiednim do krążenia limfy ( dosercowo ).
Cały zabieg jest przyjemny, relaksujący.

• infekcja, zapalenia naczyń chłonnych
  • aktywna choroba nowotworowa
  • guzki nieznanego pochodzenia
  • zapalenie tkanki podskórnej, stany zapalne żył