Masaż relaksacyjny

zdj63Masaż jest jedną z najstarszych metod leczenia stosowanych przez człowieka. Jego historia liczy wiele tysięcy lat, sięgając do kultury chińskiej. W starożytnej Grecji i Rzymie był jednym ze sposobów uśmierzania bólu. Obecnie masaż jest podstawową formą terapii stosowaną w gabinetach rehabilitacyjnych oraz medycyny estetycznej. Stosuje się wiele rodzajów masażu, w zależności od celu, jakiemu ma służyć. Masaż relaksacyjny jest jednym  z częściej wykonywanych zabiegów w gabinetach medycyny estetycznej obok masażu uciskowego- drenaż limfatyczny, klasycznego, odchudzającego. Masaż relaksacyjny to forma terapii polegająca na oddziaływaniu bodźca mechanicznego na tkanki człowieka, jego efektem jest rozluźnienie mięśni powodujące uczucie odprężenia i relaksu. Stymuluje drenaż krwi żylnej i chłonki, rozszerza naczynia, przyspiesza likwidację obrzęków. Masaż relaksacyjny działa na organizm uspakajająco , zmniejsza odczuwanie bólu, , wydłuża czas koncentracji i wpływa relaksująco na psychikę. Masaż w gabinecie Physio- Medica odbywa się w miłej atmosferze zapewniającej ciepło i spokój podczas zabiegu.

• choroby nowotworowe, choroby nowotworowe przed upływem 5 lat od wyleczenia,
  • choroby skóry
  • infekcje
  • niewyrównana cukrzyca