Odchudzanie, modelowanie sylwetki- MED SHAPE

MedShape – skuteczna, nowoczesna, bezinwazyjna metoda redukująca tkankę tłuszczową i cellulit,zdj60

Tempo współczesnego życia, stres, niewłaściwa dieta oraz cechy osobnicze powodują, iż trudno jest nam skutecznie walczyć z cellulitem oraz nadmierną tkanką tłuszczową na poszczególnych częściach ciała. Nadmiernie rozbudowana tkanka tłuszczowa, zmniejszająca się jędrność skóry postępuje wraz z upływem lat. Kolagen, stanowiący podporę dla skóry, odpowiedzialny jest za jej elastyczność. Wraz z upływem czasu ilość kolagenu maleje, włókna kolagenowe ulegają pogrubieniu, łącząc się w pęczki. Drugi składnik: elastyna, tworząc w młodej skórze sieć zaczyna stopniowo zanikać, na skutek czego dochodzi do utraty sprężystości i elastyczności skóry.

MedShape - łącząc działanie czterech najnowocześniejszych technologii ( LED, Laser IR, RF, Vacuum ) efektywnie leczy cellulit, likwiduje nadmiar tkanki tłuszczowej, modeluje sylwetkę. Ponadto poprawia elastyczność skóry, relaksuje i rozluźnia napięcie mięśni.

Stosowany do zabiegów na ciało, na twarz, szyję, oraz okolice wokół oczu. Wygładza zmarszczki, poprawia kontury twarzy.

LED  pobudza metabolizm skóry.med shape warszawa

Laser biostymulujący IR, działa na płytkie warstwy skóry, podnosząc temperaturę w tkance tłuszczowej, przygotowuje skórę do działania fal radiowych RF, przyspiesza metabolizm komórkowy.

RF fale radiowe, wnikają w głębokie warstwy skóry ( 2cm ), nagrzewając tkankę, stymulują odbudowę nowych włókien kolagenowych oraz elastyny. Aktywizują proces lipolizy w komórkach tłuszczowych, usuwanych do krwiobiegu.

Vacuum, masaż podciśnieniowy, zasysa fałd skórny, zwiększając efektywność działania fali radiowej oraz światła lasera.

Masaż rolkami napinającymi, rolki udrażniają układ limfatyczny, przyspieszają proces detoksykacji organizmu, wspierają proces metabolizmu.

Przeciwwskazania

W przeciwieństwie do innych, stosowanych wcześniej metod MedShape jest zabiegiem bezbolesnym, relaksującym.zdj59

• rozrusznik serca
  • choroby nowotworowe
  • złote nici
  • niezidentyfikowane guzy i zgrubienia podskórne
  • infekcje ogólne i miejscowe
  • grzybice skóry
  • pozostałe zmiany skórne
  • ostra niewydolność wątroby
  • choroby sercowo-naczyniowe, mózgowo-naczyniowe
  • choroby psychiczne
  • żylaki w miejscu leczenia
  • choroby serca, ciśnienie tętnicze, nadciśnienie
  • paraliż, udar mózgu
  • choroby obwodowego układu nerwowego
  • cukrzyca
  • pacjenci po radioterapii

Zalecana przerwa między zabiegami na danej partii ciała trwa pełne 6 dni. Dla uzyskania pożądanego efektu wykonuje się serię 10 zabiegów dodatkowo wspomaganych uciskowym masażem limfatycznym.

uda, pośladki, biodra (tył): zabieg pojedynczy … 260 PLN, seria 10 zabiegów … 2200 PLN

brzuch, talia (przód): zabieg pojedynczy ……….. 260 PLN, seria 10 zabiegów … 2200 PLN

łydki, kolana: zabieg pojedynczy ………………… 210 PLN, seria 10 zabiegów … 1800 PLN

ramiona, plecy: zabieg pojedynczy ……………… 210 PLN, seria 10 zabiegów … 1800 PLN