Nowość! Głęboka stymulacja elektromagnetyczna

DSC_9893_s

Głęboka stymulacja elektromagnetyczna SALUS TALENT

Ludzkie ciało jest dobrym przewodnikiem pola magnetycznego. W momencie przyłożenia wysokoenergetycznego, pulsacyjnego pola magnetycznego tkanki organizmu są stymulowane w miarę penetracji tego pola w głąb organizmu Następuje pobudzenie komórek nerwowych, mięśni oraz naczyń krwionośnych. W przeciwieństwie do stymulacji elektrycznej działającej bardziej powierzchniowo, stymulacja wywołana silnym polem magnetycznym przenika głęboko do wnętrza organizmu na głebokość 10 cm, pobudzając tkanki. Urządzenie jest pierwszym aparatem zapewniającym głębokość leczenia do 10 cm !!! w głąb ciała. Wysoko indukcyjny, pulsacyjny stymulator elektromagnetyczny SALUS TALENT pozwala na skierowanie precyzyjnej wiązki pola elektromagnetycznego w ściśle wyznaczony obszar źródła bólu.

Wskazania:

• Ostry ból kręgosłupa lędźwiowego Lumbago
  • Bóle przewlekłe kręgosłupa lędźwiowego i szyjnego
  • Zespół bolesnego barku
  • Bóle stawowe dużych stawów: krzyżowo-biodrowego, stawów biodrowych, kolana, stawów skokowych,stawów ramiennych i łokciowych,
  • Schorzenia nerwów obwodowych
  • Rehabilitacja sportowa
  • Zaburzenia układu moczowo-płciowego
  • Osłabienie i zaniki mięśni

DSC_9889_s                                                    DSC_9897_s

Leczenie ostrych i przewlekłych stanów bólowych                                                        Leczenie ostrych i przewlekłych stanów bólowych

kręgosłupa lędźwiowego.                                                                                             kręgosłupa szyjnego, bolesnego barku i pozostałych                                                                                                                                                   dużych stawów kończyn

• Stosownie zabiegów: w okolicy serca, płuc, narządów miąższowych, wątroby, narządów płciowych, twarzo-czaszki okolice rdzenia przedłużonego C0-C4.
  • Choroby serca, wszczepiony rozrusznik serca
  • Wysoka gorączka, infekcje bakteryjne i wirusowe
  • Przewlekła choroby infekcyjne
  • Podeszły wiek