Lampa Sollux

sollux-001Leczenie lampą Solux
Lampa solux jest nowoczesną metodą naświetlania światłem podczerwonym

Lampa podczerwieni (solux) pomaga w następujących wypadkach:

• Reumatyzm, bóle mięśni i lumbago- Naświetlać codziennie chore miejsca aż ból zniknie
    (przy reumatyzmie stawowym należy poradzić się lekarza).
  • Przeziębienie – nadchodzące przeziębienie można stłumić. Jeżeli jest się już przeziębionym
    to poprzez wielokrotne naświetlanie istnieje możliwość uzyskania poprawy.
    Naświetlać powinno się tylko prawdziwe stany przeziębieniowe. Przy stanach zapalnych zatok szczękowych,
    czołowych, i zapaleniach naświetlać tylko za zgodą lekarza.
  • Przy stłuczeniach i skręceniach- Naświetlanie rozpocząć po około 12 godzinach  po wypadku
    i tak długo kontynuować, aż do kompletnego zniknięcia bólu i zesztywnienia.
  • Zapalenia skóry, czyraki- Regularne naświetlania podczerwienią, wraz z równoczesnym użyciem lekarstw
    poleconych przez lekarza przyspiesza leczenie.
  • Rany- poprzez naświetlenia za pomocą lampy podczerwieni rany goją się szybciej.
    Równoczesne niebezpieczeństwo zakażenia jest mniejsze.
    Przy zakażonych ranach i innych skomplikowanych przypadkach należy skonsultować się z lekarzem.
  • Ukąszenia owadów- Przez naświetlanie lampą podczerwieni (solux) łagodzi się odczucie świądu, bólu i napięcia skóry.
  • Bóle po usunięciu zęba – po usunięciu zębów przednich lub trzonowych można przez naświetlanie lampą solux złagodzić lub zlikwidować ból.
  • Odmrożenia lub zimne stopy- popękana skóra, odmrożenia, palce bez czucia, jak i zimne stopy i tym podobne objawy są często spowodowane niedostatecznym ukrwieniem. Poprzez naświetlanie za pomocą lampy solux dochodzi do rozszerzenia naczyń krwionośnych, a obieg krwi zostaje pobudzony.